Excursión a Caleta Argentina (Jordi)
Per fi, després de diverses setmanes a la base on la única cosa que he fet ha estat treballar tot el dia, he aconseguit tenir un dia de relax i per celebrar-ho què millor que esclarir una mica les neurones (i el cos, és clar) fent una bonica excursió a Caleta Argentina. És una cala propera a la base que se situa al sudest de la mateixa. Per poder-hi arribar vam haver de caminar amb raquetes ja que hi havia força neu, així que per començar ens va servir per fer una mica d’exercici i, alhora, demostrar que els pigüins no són els únics patosos en terra jejeje. I ja que trec el tema dels pingüins, dir que l’altra gràcia de l’excursió, per no dir la prinipal, és l’existència en dita cala d’una petita colònia fixa de pingüins, que en aquesta època estan incubant els ous. La imatge va ser molt bucòlica ja que per una banda teníem el preciós paisatge de les muntanyes i glaceres, i per l’altra la dels pingus tots tombats en els seus respectius nius, tapant i donant calor a les seves futures cries.
Després de gaudir d’aquesta cala vam visitar la següent, Caleta Las Palmas. En ella acaba una petita glacera i quan el temps ho permet s’hi pot caminar per sobre. Aquesta cala està plena de restes de balenes i hi vam poder veure una foca fent la migdiada. En definitiva, una excursió de 3 hores que em van fer, o millor dit ens van fer, tenir un dia rodó.
Por fin, tras varias semanas en la base donde lo único que he hecho es trabajar todo el día, he conseguido tener un día de relax, y para celebrarlo que mejor que despejar un poco las neuronas (y el cuerpo claro esta) realizando una bonita excursión a Caleta Argentina. Esta es una cala cercana a la base que se encuentra al sudeste de la misma. Para poder llegar a ella tuvimos que andar con raquetas ya que hay bastante nieve, así que para empezar nos sirvió para hacer algo de ejercicio y al mismo tiempo demostrar que los pingüinos no son los únicos patosos en tierra jejeje. Y ya que saco el tema de los pingüinos, decir que la otra gracia de la excursión, por no decir la principal, es la existencia en dicha cala de una pequeña colonia fija de pingüinos, los cuales en esta época están incubando los huevos. La imagen fue muy bucólica ya que por un lado teníamos el paisaje precioso de las montañas y glaciares, y por el otro la de los pingüinos todos tumbados en sus respectivos nidos, tapando y dando calor a sus futuras crías.
Tras disfrutar de esta cala visitamos la siguiente, Caleta Las Palmas. En ella acaba un pequeño glaciar y cuando el tiempo lo permite puede caminarse sobre ella. Esta cala esta llena de restos de ballenas y pudimos encontrarnos alguna foca haciendo la siesta. En definitiva una excursión de 3 horas que me hicieron, o mejor dicho nos hicieron, tener un día redondo.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home